![]() |
| |||||||
| Piloten-Ecke Wie fliegt man richtig? (Verfahren, Phraseologie und mehr) |
![]() |
| | LinkBack | Themen-Optionen | Ansicht |
| | #1 (permalink) |
| Registriert seit: 2002-11-30
Danke erteilt: 0
0 Danksagungen in 0 Beiträgen erhalten
|
Hi Is new version VIP2 v2.92 , add new airlines : Eurowings and more ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() New models are coming up Not few users are sending me e-mails and requesting props. So I am currently preparing the additional aircraft models. Based upon the models created by the worldwide designers, I just put bit of amendment and texture allocation for VIP2. Please see the current status of the preparation. click here ... ## Tips for speed up aircraft selection in FS2002 Due to so many VIP2 shapes, you might experience longer waiting time to select your aircraft. To shorten the time, you can replace jet.air file in fsidc folder to JET.air2 file located in the same folder by renaming them. By this replacement, VIP2 aircraft will never show up in the menu. If you use VIP2 online, pls add line in remarks flight plan Squawkbox -> VIP2 VIP2 site - click here! Danke und Tchuss [/img] |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Registriert seit: 2002-11-30
Danke erteilt: 0
0 Danksagungen in 0 Beiträgen erhalten
| wrote:Jun Takahashi" <jun-t@tkc.att.ne.jp> Zitat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Registriert seit: 2002-05-30 Ort: EDDF Frankfurt am Main Alter: 42
Danke erteilt: 65
459 Danksagungen in 128 Beiträgen erhalten
|
Ahem, hat denn jemand die neueste VIP-Version runtergeladen? Bei mir sind seit Tagen die Links, die zu dem Server http://juntakahashi.nttverio.jp/vip/vip22accregist.html führen, tot. Nur genau da liegen die relevanten Seiten (und wohl auch die neue VIP-Version) drauf. falls jemand sich die Mühe machen möchte mir das zu mailen, wäre ich ihm sehr dankbar! |
| | |
![]() |
|
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
| |